neck99, no bywaja tacy na allegro ze potrafia sie do błedu przyznac. Oby takich było jak najwiecej k
Jak często wymieniacie świece żarowe ????
Zwiń
X
-
Jak często wymieniacie świece żarowe ????
Najlepsze poradniki w polskim Internecie
http://new-ebook.ovh.orgTagi: Brak
-
-
Jak często wymieniacie świece żarowe ????
Witam
Panowie !!! jak często wymieniacie w swoich TDI świece żarowe???
Dzisiaj pomierzyłem w swojej skodziance i są trzy znowu do wymiany - a jakoś tak przy ostatnich przymrozkach zaczęła nierówno odpalać :idea:
Ostatnio wymianiałem komplet zimę temu - zrobiłem od wtedy 60kkm. Czy to normalne, że już się spaliły ???
pozdrO1 - AGR była
jest O2FL i Honda Jazz 1.4
-
-
Dzisiaj pomierzyłem w swojej skodzianceOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neck99Jak ? jak poznać ze coś z nimi nie tak ? Mam ok 75 tyś i nie były jeszcze zmieniane.
Komentarz
-
-
Piotrus, THX kOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
ok, tak zrobie, dzieki
[ Dodano: Wto 22 Lis, 05 21:28 ]
Kurcze wlasnie sobie poczytalem o silnikach TDI i:
sa dwie fazy pracy swiec zarowych:
1. podgrzewania (Glow Phase) w celu ulatwienia rozruchu - wlaczaja sie gdy temp spada ponizej +9st;
2. druga faza (Afterglow Phase) - po uruchomieniu silnika grzeja dalej w celu: cichszej pracy, zmniejszenia emisji szkodliwych zwiazkow - ta faza trwa az silnik nie przekroczy 2500obr/min (dziwne :shock: ); nic nie bylo napisane, ze wylaczaja sie po osiagnieciu jakiejs tam temperatury, ale przeciez musza sie wylaczać
Hmmm, moze tu jest problem, ze u mnie jakos tak szybko padaja. Jak uruchamiam samochod poki nie rozgrzeje sie do ok 90st napewno nie przekraczam 2500obr - a one grzeją :? :shock:
Przed chwila zalozylem sobie kontrolke w kabinie i bede widzial czy swiece sa zasilane i jak dlugo. Jutro rano wszystko bede wiedzial Moze trzeba zmienic styl jazdy :? i po jakims krotkim czasie po odpaleniu dac w kiche na chwile i przekroczyc te cholerne 2500obr :idea: :idea:O1 - AGR była
jest O2FL i Honda Jazz 1.4
Komentarz
-
-
Dzisiaj sprawdzilem (bo zamontowalem ta kontrolke o ktorej pisalem w poprzednim poscie).
Temp zewnetrzna -1,5st - po przekreceniu stacyjni swiece zaczely grzac (lampka kontrolna na tablicy zapalila sie na chwile i zgasla) - po uruchomienu silnika grzaly przez jakies 4min :shock: . Faktycznie przy zwiekszeniu obr do 2500 wylaczaja sie, ale zaraz po zmniejszeniu obr spowrotem sie wlaczaja.
Hmmm, czy te kilka minut to nie za dlugo :?: Przeciez one sie rozgrzewaja do "czerwonosci" a tam za bardzo nie ma czynnika ktory by odbieral od nich cieplo?? Zastanawiajace :?: Na pewno dzieki tak dlugiemu żarzeniu zmniejsza sie ich trwalość.
Pytanie: czy ten czas kilku minut (3-4min) to jest ok??, czy w mojej octavce jest cos nie tak? Jesli ktos cos wie na ten temat prosze o pomoc.
PozdrO1 - AGR była
jest O2FL i Honda Jazz 1.4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octavianusPytanie: czy ten czas kilku minut (3-4min) to jest ok??, czy w mojej octavce jest cos nie tak? Jesli ktos cos wie na ten temat prosze o pomoc.
Piotrus gdzies piasl, ze moze to byc wina czujnika temp.
Przy okazji napisze, ze mam ~87kkm i dzis gdy pojawil sie mroz, auto zapalilo z bardzo wielkim trudem. Podjechalem do Mastersa z pytaniem co moze byc nie tak. Szybka diagnoza i wyszlo, ze dwie swiece sa uwalone, a wydawaloby sie ze troche na nie zawczesnie."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Podlaczylem VAGa - bledow brak.
Start silnika temp plynu chlodzacego 17,1st co sie zgadza, bo mniej wiecej tyle jest w garazu a tam stal samochod. Wniosek - czujnik temp OK
Ale sprawdzam dalej - mam podlaczony w obwod swiec zarowych voltomierz dla kontroli kiedy sie wylacza. Silnik pracuje na wolnych obrotach - temperatura plynu rosnie - gdy osiagnela 40st (jakos tak okolo) zasilanie swiec zarowych sie wylaczylo. Trwalo to od momentu wlaczenia silnika pare minut.
Hmmm, wg mnie wszystko jest ok - po prostu tak ma byc. :idea:
Wymienilem 4 swiece na Beru i zobaczymy co to bedzie.
A gdy wykrecilem stare okazalo sie, ze to nie byly Bosch :shock: (kurcze a wydawalo mi sie ze kupowalem Bosch :roll: ) To byly jakies Febi :? Nie polecam nikomu - wytrzymaly ok 60kkm :?
Dzieki wszystkim za wskazowki
PozdrO1 - AGR była
jest O2FL i Honda Jazz 1.4
Komentarz
-
Komentarz